Läkarbesöket

Nu har jag varit till läkaren. Jag har i dagarna oroat mig mycket för hur detta skulle gå men jag måste säga att jag blev trevligt bemöt och vi hade en bra dialog som var positiv och läkaren lyssna och förstod hur jag har och haft det med min nacke. Utan problem fick jag också en remiss till magnetröntgen för att kolla om jag har ett diskbråck. Läkaren trodde att jag har en nerv som ligger i kläm mellan två kotor eller i disken och orsakar min smärta. Nu ska jag få akupunktur och lindrande behandling tills jag får komma till röntgen på sjukhuset. Jag fick också ny smärtstillande medicin som ska göra att jag kan röra mig lättare då smärtan är som värst.

 

Ha en bra dag, och kämpa på där ute i bloggvärlden! Kram Liv

1 kommentar

  1. 09 april 2009 den 16:22

    Hoppas att du har det bra och att du och din familj får en underbart härlig och glad Påsk! =) kram


Lämna en kommentar